Patrzysz na posty znalezione dla hasła: limit kredytowy





Temat: Jak nie wziąłem KK
Miałem telefon z banku dlaczego zrezygnowałem z podpisania umowy.
W rozmowie telefonicznej uzyskałem inne informacje niz poprzednio.
I tak:
1) wyliczenia dla 8000 zł wynikaja z symulacji, która jest wymagana przez
   ustawe o kredycie konsumenckim. Zgodzono się ze mną, że sformułowania
   w umowie nie wskazuja na to jednoznacznie.
2) egzekucja do kwoty 20 000 zł (zapisane słownie) jest standardem.
   Dlaczego zapisana słownie? Nie wiadomo.
3) Zapisów umowy nie można negocjować. Jest to wzór zatwierdzony
   przez prawników.
4) Wzorów umów nie udostępnia się wcześniej. Za często się one zmieniają.
   (sprzeczność z pkt 3)
Szkoda, że tych informacji (szczególnie dot. kredytu 8000 zł) nie udzielono
mi, kiedy chciałem się dowiedzieć o co chodzi. Wyjasnienia byly niepewne
i nieprecyzyjne.

vis

Skończyła mi się KK i postanowiłem jej nie przedłużać. Zdecydowałem się na
inną.
Reklamują się fajnie. Opłata za wydanie 20 zł. Korzystne rabaty.
Oprocentowanie
karne drakońskie, ale przy poleceniu zapłaty do przełknięcia. Jeszcze
kilka zapisów
w regulaminach, które są karygodne np. koszt wezwania telefonicznego 15
zł,
koszt wezwania listowego 15 zł, koszt wezwania przez kuriera 50 zł, itd.
W poniedziałek rozmawiałem z bankiem i dostałem informacje o które
prosiłem.
Mało tego, dostałem je na piśmie. Dziś udałem się do banku aby podpisac
umowę.
Została ona spisana i dana mi do podpisania. Zacząłem ją czytać i ...
zauważyłem
elementy, o których nie było mowy w poniedziałek. Chodzi mi o następujące
punkty:
- Bank przyznaje limit kredytowy do kwoty 5 000 zł.
- (...) dla limitu kredytowego 8 000 zł, który został w całości
wykorzystany w
  pierwszym miesiącu korzystania z limitu, a następnie jest spłacany w
miesięcznych
  ratach malejących w ciągu 12 miesięcy kalendarzowych, w terminach
wskazanych
  na wyciągach.
-  (...) całkowity koszt kredytu dla transakcji bezgotówkowych wynosi
877,67 zł
-  (...) posiadacz (...) poddaje się egzekucji (...) do kwoty zadłużenia w
wysokości
  dwudziestu tysięcy zł

Jak wam się to podoba? Dla mnie jest to granda. Dają drogi kredyt, którego
koszt może być w przyszłości jeszcze większy. Skandalem jest dla mnie
przyznanie
limitu 5000 zł a naliczanie kosztu od 8000 zł. A te 20 000 zł pisane
słownie,
to majsterszyk ukrywania niekorzystnych dla klienta zapisów.

vis

P.S.
Czytajcie uważnie umowy, które macie podpisać.

Zobacz więcej odpowiedzi



Temat: Mbank- jak wyrabiałem kartę Gold - długie
Historia wniosku o kartę kredytową, tylko proszę sie nie smiać :)
W zwiazku z tym, że wiem, iż mbank niespecjanie spieszy się z czymkolwiek
postanowiłem w miesiącu kwietniu wyrobić sobie KK na wyjazd lipcowy (trzy
miechy to chyba sporo?)i teraz hint. Aby zwiększyć sobie limit kredytowy
postanowiłem zrezygnować z innej KK z innego banku, oraz z karty za podpis
wydanej jakiś czas temu (jakiś mały limit) O kartę wnioskuję na podstawie
historii rachunku
Teraz do rzeczy:
Pierwsze dwa tygodnie składania polegały na klikaniu w księcyc. System
wnioskowy nie działa (sprawdzałem średnio co 2-3 dni) Na mlinii ten sam bład
, nie przyjmują wniosku przez telefon...
i wreszcie:

Wniosek został zarejestrowany 11-05-2007 Wniosek został zarejestrowany przez
system - oczekuje na rozpatrzenie

Wstępna weryfikacja zakończona 11-05-2007 Zakończono wstępną weryfikację
wniosku. Wniosek oczekuje na analizę zdolności kredytowej i podjęcie
wstępnej decyzji

Wstępna decyzja pozytywna 15-05-2007 Wstępna decyzja pozytywna, dokumenty
zostaną wysłane na Twój adres korespondecyjny

Dokumenty zostały odebrane przez mBank 12-06-2007 Doklumenty zostały
odebrane przez mBank - wniosek oczekuje na ostateczną analizę kredytową

Pierwsze trzy punkty przebiegły bez zastrzeżeń (pewnie automatycznie :)
Na dokumenty z banku czekałem 3 pełne tygodnie.
po tygodniu zadzwoniłem żeby sprawdzić czy wysłali, odpowiedź brzmiała:
"mamy na to dwa tygodnie, ale wyszło wczoraj"
Po dwóch tygodniach: Dokumenty zostały wysłane proszę czekać
po 17 dniach: dokumenty zostały wyslane 3 dni temu, prosze czekac
po dniach 18: podam panu numer do wrocławia tylko oni wiedzą czy wysłali i
kiedy :D
po 19 dniach i telefonie do wrocławia: wyszło wczoraj.
po 20 dniach DOSZŁO
Jeszcze tego samego dnia wpakowałem wszystkie oczekiwane dokumenty do
koperty:
1. Wyrok sądowy na temat Rozwodu :D (po co im to?)
2. Potwierdzona rezygnacja z karty w innym banku
3 oświadczenie o rezygnacji z KK za podpis na druku przysłanym przez bank
4 podpisany wnosek o KK
5 Dwie podpisane kopie umowy (sprawdzałem nawet wzór podpisu :D)
ziuu do banku.
po paru dniach (nawet szybko jak na mbank) dostaję telefon:
Dwoni pani z mbanku i twierdzi że dostała moje dokumenty i pyta się dlaczego
rezygnuję z karty której jeszcze nie dostalem (rezygnacja z Karty za podpis)
Tłumaczę że nie rezygnuję z golda o którego się staram tylko ze starej visy
clasik. Po kilku minutach pani wydaje się "jarzyć" I z tym przekonaniem się
rozstajemy

Dziś lekko już zniecierpliwiony brakiem zmian w statusie wniosku dwonie na
mlinię
mlinka: z wnioskiem wszystko jest ok, ale zaraz się skonsultuję... po
dłuższej przerwie ... dokumenty zostały do Pana wysłane... Jakie k...
dokumenty... no nowa umowa, przecież pan wysłał do nas tylko wniosek teraz
trzeba podpisać umowę... %%$###@... Przełaczę do eksperta
Ekspert: Została wysłana do pana nowa umowa z mniejszym limitem bo nie
otrzymaliśmy rezygnacji z KK za podpis...
- wysyłałem...
- ale nie doszła
- jakim cudem nie doszła, z koperty ukradli? przecież dzwoniliście co zrobić
z tym wypowiedzeniem....
Taaak? 5 minut przerwy..... Rzeczywiście jest w systemie
- No i co?
-- dziś już nie ma analityków nic nie załatwimy, proszę zadzwonić jutro
Dowidzenia

No to jutro ciąg dalszy, ale straciłem nadzieję na to że karta bedzie w
lipcu

Arek

Zobacz więcej odpowiedzi



Temat: bzwbk albo cudowne rozmnozenie deficytu
Dnia 03-10-09 19:26, Użytkownik MSZ napisał:

Ba, nawet sobie zaczęli doliczać to i owo, na minusie oczywiście. W
przyzwoitym banku po pierwszej takiej kombinacji ktoś by się sprawą
zainteresował, ale nie u orłów bankowości. Dopiero jak sobie to poleżało
ze dwa lata, ktos postanowił koszt bajzlu przerzucić na klienta i
zażądać ode mnie stówy.


to chyba się u nich coś zmieniło, mnie dziś zawiadomili już o debecie
*0,26 USD* i braku opłaty *0,39 zł*. Poniżej pozwalam sobie przedstawić
pisemko, jakie wygenerował automat WBKu (BZ). Smaczku całej sprawie
dodaje fakt zamknięcia tego konta już ponad dwa miesiące temu.

Bank Zachodni WBK S.A.
CENTRUM KREDYTOWE

Szanowny Pan/Szanowna Pani xxxxxxxxxxxxxxxxx
konto osobiste nr xxxxxxxxxxxxxxxx
    Bank Zachodni WBK S.A. od początku swojej działalności dąży do
podnoszenia jakości oferowanych usług, łącząc jednocześnie tradycyjne
wzorce z nowoczesnymi technologiami. Z tym większą satysfakcją,
chciałbym Pana/Panią zaprosić do dalszego korzystania z konta osobistego
nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Pozwolę sobie przypomnieć, że w ramach konta
osobistego, oferujemy również szereg dodatkowych usług, aby zapewnić
Panu/Pani łatwy, szybki i wygodny dostęp do swoich środków. Tak więc za
pośrednictwem internetu, telefonu, SMS lub usługi WAP może dokonać
Pan/Pani dowolnych operacji z konta osobistego, co z całą pewnością
pozwoli zaoszczędzić Panu/Pani wiele cennego czasu. Dodatkowo za pomocą
kart wydawanych do rachunku i licznej sieci bankomatów BZ WBK swobodnie
i bez dodatkowych kosztów, w każdej chwili może Pan/Pani wypłacić swoje
pieniądze. Oferujemy również dla klientów, którzy w ciągu ostatnich 6
miesięcy systematycznie dokonywali wpłat, kredyt gotówkowy lub limit
kredytowy bez konieczności przedstawiania dodatkowego zabezpieczenia.
Jestem przekonany, że dalsze korzystanie z konta osobistego przyniesie
Panu/Pani wiele zadowolenia i satysfakcji.
    Dlatego proszę Pana/Panią o podjęcie decyzji w sprawie dalszego
posiadania konta osobistego. Z ostatnio przeprowadzonej analizy wynika
bowiem, że na rachunku o nr xxxxxxxxxxxxxxxxx odnotowano nieznaczne
przekroczenie dostępnych środków, które aktualnie wynosi 0,26 USD, a
opłata związana z prowadzeniem rachunku w kwocie 0,39 zł nie została
uiszczona.
    Jeśli zdecyduje się Pan/Pani na utrzymanie konta osobistego proszę o
skontaktowanie się do dnia xxxxxxxx z BZ WBK S.A. xxxxxxxxxx nr telefonu
xxxxxxxxxxxx w celu uiszczenia wyżej wymienionej kwoty wraz z opłatą za
prowadzenie konta i zadeklarowanie miesięcznych wpłat na rachunek.
Brak kontaktu z Oddziałem i niespłacenie wskazanej kwoty w wyznaczonym
terminie, BZ WBK S.A. uzna za rezygnację z posiadania konta. W takim
przypadku niniejsze pismo proszę traktować jako wypowiedzenie umowy
konta zgodnie z § 32 ust.2 Regulaminu kont dla ludności, co skutkuje
wypowiedzeniem wszystkich produktów bankowych funkcjonujących w oparciu
o Umowę i tym samym wzywamy Pana do zapłaty całej wierzytelności Banku w
ciągu 6 tygodni od dnia otrzymania wypowiedzenia oraz do niezwłocznego
zwrotu niewykorzystanych blankietów czekowych i kart bankowych.
Równocześnie wyjaśniamy, że rachunek Pana/Pani z dniem xxxxxxxxxxx
zostanie zamknięty. Tym samym pozbawi się Pan/Pani możliwości dalszego
korzystania z konta osobistego wraz z całym pakietem dodatkowych usług
prowadzonych w ramach tego konta i Bank zmuszony będzie do zastrzeżenia
wszystkich kart i czeków wydanych do rachunku.
    Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie i zdecyduje się Pan/Pani
do dalszego korzystania z usług naszego Banku. Dziękując za
dotychczasową współpracę, łączę wyrazy szacunku i pozostaję z poważaniem
    Kierownik zarządzania zaległymi spłatami.

Zobacz więcej odpowiedzi



Temat: pytanie do eksperta - Limit Kredytowy w Play
pytanie do eksperta - Limit Kredytowy w Play
Kilka miesięcy temu UKE prowadziło mediacje w mojej sprawie w sporze
z Play. Ostatnio znalazłam informację, że Play zmienił swój
regulamin. Po pobieżnej lekturze odniosłam wrażenie, że np. w
kwestii Limitu Kredytowego chyba nic się nie zmieniło.

Mam pytanie do UKE, czy operator może sobie sam bez wiedzy klienta
ustalać wysokość limitu kredytowego i wg własnego widzi-
misia „karać” nim abonenta?

O ile mi wiadmo w Regulaminie znajduje się tylko lakoniczna
wzmianka, że operator ustala
„8. Operator zastrzega sobie prawo do ustalenia, w chwili
zawarcia Umowy lub w trakcie jej wykonywania, Limitu Kredytowego.
Wysokość Limitu Kredytowego określa Cennik albo Oferta Promocyjna,
chyba że kwota Limitu Kredytowego została określona w Umowie.
9. W przypadku przekroczenia przez Abonenta przyznanego Limitu
Kredytowego Operator w szczególności ma prawo, do czasu złożenia
Kaucji, do zablokowania możliwości inicjowania wszystkich lub
niektórych Usług Telekomunikacyjnych. „

a w cenniku znajduje się kolejna „precyzyjna” informacja:
„Dla każdego Abonamentu określony jest indywidualnie Limit
Kredytowy w kwocie co najmniej 200 PLN.”


W praktyce działa to tak, opertor wymyśla jakąś kwotę limitu
kredytowego, o której nie informuję abonenta, a potem w najmniej
oczekiwanym momencie, bez ostrzeżenia wyłącza łączność. Mi się tak
przytrafiło w czasie pobytu zagranicą – zsumowały się bieżące
rozmowy + rachunek za poprzedni miesiąc, któremu jeszcze nie minął
termin płatności! Gdy zgłaszałam to Playowi nawet nie wiedzieli o
jakiejkolwiek blokadzie, ale też nie chcieli się przyznać do
problemów technicznych, później z odpowiedzi na reklamację
dowiedziałam się, że to wina rzeczonego limitu kredytowego. Wysokość
limitu kredytowego nigdy nie była ze mną ustalana i była wyższa niż
min. sugerowana w cenniku.
W czasie mediacji ekspert UKE twierdził, że nie może tak być, że
będzie dążył, by Play jasno zdefiniowała co to jest ten limit
kredytowej, jakiej wyskości i kiedy można zastosować wobec klienta.
Mediacja zakończyła połowicznym sukcesem, Play przyznało się do
drobnego błędu - nie wysłania mi ważnego listu, i w swojej wielkiej
dobroci (absolutnie nie miało to związku z ich błędami!) skorygowali
faktury.
Generalnie finał mediacji polega na tym, że bierzesz to co
ewentualnie zaproponuje ci operator, albo stoi się w tym samym
punkcie. Słowo mediacja złudnie sugeruje, że jest to próba
znalezienia złotego środka. W moim przypadku, gdy operator po raz
kolejny nie wywiązała się z własnych deklaracji złożonych UKE,
dostałam informację od UKE, że sprawa jest zamknięta, nic nie mogą
zrobić.
Co zrobić gdy operator nadużywa swojej pozycji? Z własnego
doświadcznia mogę powiedzieć...Grzecznie przeprosić, zapłacić co
sobie zażyczy, nie tracić czasu na reklamacje, na udawadnianie, że
nieomylny operator mógł się pomylić...
Zobacz więcej odpowiedzi



Strona 4 z 4 • Znaleziono 225 wyników • 1, 2, 3, 4

Cytat


I uboga matka ma złote serce. Regulski Antoni
Factum est - stało się.
I niepotrzebni są potrzebni. Stanisław Jerzy Lec (pierw. de Tusch - Letz, 1909-1966)
Dobro i Zło mają to samo oblicze, wszystko zależy jedynie od momentu, w którym staną na drodze człowieka. P. Coelho
Finis coronat opus - koniec wieńczy dzieło, dzieło koronuje cel. Owidiusz

\